YOU'RE BRINGING OUT A SIDE OF ME THAT I DON'T KNOW

 
Imorgon är jag tillbaka på jobbet efter att ha varit hemma och sjuk i ungefär en och en halv vecka. Jag längtar! Men efter att ha legat mer eller mindre däckad under hela denna tid börjar äntligen den sjukdom jag haft ända sedan jag kom hem från Italien släppa. Den kulminerade i en bihåleinflammation som fick det att kännas som om någon hade försökt slå in ansiktet på mig, men det enda som är kvar av detta är en någolunda täppt näsa. Och det kan jag hantera. Räknar med att vara fullt frisk på söndag för då är jag äntligen klar med penicillinen, tills dess tänkte jag bara sakta men säkert återhämta mig och återgå till mitt vanliga jag. Håller alla tummar och tår för att jag skall kunna börja träna igen i nästa vecka! Längtar så sjukt mycket efter en springtur. 
 
Lite av det senaste från min instagram kan ni skåda på bilderna. En smoothie, lite systerhäng, hallon och godis! Så ser livet ut när man är sjuk!
 
--------------
after being sick for more than a month I'm finally feeling better! 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Annonser från BloggPartner