INSPIRATION//

 
What I need to invest in:
 
- a nice coat, a bit thinner but not too thin, preferably black. good for layering.
- low dr martens. because they look so nice with skinny jeans. 
- cute socks. tube socks, frilly socks, pattern socks etc. 
- big, chunky knits. preferably turtle necks.
knitwear in general really.
1
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
anna

Hur söker man jobb i London?? hur fick du ditt? och vilka barer/klubbar rekomenderar Du i centrala London? 😊

Svar: Jag gick in på Levi's och lämnade in mitt cv, likadant när jag fick jobb på Allsaints! :) När jag hade mitt internship hittade jag annonsen online, googla runt lite på fashion jobs uk osv. I centrala London (west end) rekommenderar jag Cirque, DSTRKT och Project. Shoreditch (ta bara overgrounden till shoreditch high street eller hoxton, eller tunnelbanan till liverpool street eller bethnal green) rekommenderar jag Catch, Cargo, the Book Club och Basing House, och åker ni ut till Dalston (overgrounden! antingen dalston kingsland eller dalston junction, spelar ingen roll) rekommenderar jag the Nest och Birthdays! :) Dalston är krångligare att ta sig ut till, men Shoreditch är verkligen värt att ta sig till. I västra London rekommenderar jag Tonteria, googla! :) x
JOSEFINE -





Annonser från BloggPartner