MJAU//

 
2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
jasmin

jävlar vad snygg du är

Svar: Nämen tack!
JOSEFINE -

My

Hej Josefine!
Jag har precis sökt in till Vårterminen London College of Fashion, jag vet väldigt sent ute... Men jag undrar hur du gick till väga med CSN osv? Kan inte du maila mig om hur du gjorde?
:)

Svar: Hej My! Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde med CSN, tror jag bara följde instruktionerna på hemsidan? Du måste dock ha antagningsbesked osv för att kunna bevisa att du kommit in för att få CSN, jag kommer ihåg att jag fick mitt antagningsbesked bara någon vecka innan jag skulle åka i princip men jag hann ändå få in mina pengar. Om du går in på CSN så tror jag att du kan starta en ansökan och se vad du behöver/fylla i så mycket du kan och spara och fortsätta när du har all information. Om du behöver mer hjälp, maila mig eller kommentera igen! Du når mig på [email protected]! :) Kram!
JOSEFINE -





Annonser från BloggPartner