FRIDAY FAVOURITES

Hey ya'll! What's happening this extremely gloomy Friday? I've heard that the weather is amazing back in Sweden, but here in the UK it's just windy and cold today. :( 
 
Anyways... thought I'd share some of my favourite things at the moment with you:
 
1. Glam Life Blog's post about Mean Girls 10th Anniversary
 
2. Bea Lane's post about how to layer and how to work a basic, white tee
 
3. @americanapparelusa on Instagram
 
4. The falafel and halloumi wrap I had for lunch. Portobello Road Market food <3 
 
5. Co-ords, matching sets etc... Obsessing about this webshop as we speak
 
 
2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Anonym

Kan du rekommendera ställen i centrala london, typ pubbar? Och även!! det hade varit kul om du skaffade askfm. det hadev arit jättelätt att se andras frågor också, för ser i vissa kommentar fält att folk frågar saker jag också undrat och kan tänka mig att jag frågat samma som ngn annan också gjort förr men att jag inte klickat upp på just den .. liksom. plus enklare att ställa frågor med. Men gillar din blogg! även hur länge kommer du vara i london nu? eller när åker du tillbaka hem?? och är det svårt att hitta jobb nu när du slutat pluggat?

Anonym

Kan du rekommendera ställen i centrala london, typ pubbar? Och även!! det hade varit kul om du skaffade askfm. det hadev arit jättelätt att se andras frågor också, för ser i vissa kommentar fält att folk frågar saker jag också undrat och kan tänka mig att jag frågat samma som ngn annan också gjort förr men att jag inte klickat upp på just den .. liksom. plus enklare att ställa frågor med. Men gillar din blogg! även hur länge kommer du vara i london nu? eller när åker du tillbaka hem?? och är det svårt att hitta jobb nu när du slutat pluggat?

Svar: Hallå där! Tyvärr hänger jag inte så mycket i Centrala London truth to be told, men de flesta bra ställen tycker jag finns i Soho (om vi pratar Central)! :) Även runt Marylbone finns det några mysiga ställen, det ligger några gator norrut från Oxford Circus. Vi brukar för det mesta bara stroll around och sedan slinka in på något ställe som ser mysigt ut. Jag hade något liknande askfm tidigare, dock så frågade fler saker på bloggen än vad de gjorde på den sidan så jag bestämde mig för att hålla mig till bloggen. Om frågorna exploderar igen så skall jag dock såklart överväga det! Tack!! Jag har en lägenhet nu i ett år framöver, så jag kommer inte att lämna the big smoke innan dess i alla fall! Jag har haft lite problem att hitta jobb, ja. Jag har gjort lite strösaker, men ingenting som får mig att gå runt tyvärr. Men håller tummar och tår att det kommer något snart! :) xxxx
JOSEFINE -





Annonser från BloggPartner