SATURDAY

 
Spelade precis in min sminkrutin (your words, my command!) så den borde komma upp innan jag åker till Paris. Håller också på med ett inlägg om allt som har med min utbildning & London att göra, så om ni har några frågor ang. det - fire away! Det kommer också att komma upp innan Paris. Nu skall jag in och lämna tillbaka ett par byxor i stan och sedan skall jag & Rebecka med största sannolikhet Afternoon Tea:a (vi låtsas att det är ett verb). Hoppas ni har en bra lördag guysssss. xx
 
 
--------
Just managed to film my entire make up routine, so that should be coming up any day now! Hopefully before I go to Paris on wednesday. x
 
2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Laila

Du ser pigg och glad ut och jag hoppas du har det riktigt bra! Kul att du ska till Paris, skönt om dig och ha en riktigt trevlig helg <3

Anonym

!!!! :D Ser fram emot att se den. :D

Svar: Vad roligt!! x
JOSEFINE -





Annonser från BloggPartner