LET'S HAVE A KIKI

 
 
 
Hallå! Har det så himla bra här i Italien. Åker hem om bara några dagar vilket känns jättetråkigt. :( Bella kom precis hem från skolan så vi skall strax åka till stranden och försöka absorbera lite sol. Jag själv har ägnat morgonen åt att besöka Zara, hehe. Fick ju faktiskt lön idag och en certain blondie fyller ju tjugo imorgon och jag ansåg att jag behövde fira henne i en ny klänning (och sen har jag använt alla klänningar jag hade med mig redan). Försöker försvara och bortförklara mig själv lite här. Aja, time to goooo, hoppas ni har det lika bra som jag har det! xx
 
--------------------------
Let's just say that I love Rome. And that I spent some time at Zara this morning when Bella was in school, and I didn't leave empty handed. xx
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Annonser från BloggPartner