LET'S JUST STOP AND THINK, BEFORE I LOSE FAITH

 
Jag är sjuk you guys. Men besökte läkaren idag så nu kan jag inte annat än bli bättre!
 
Har ägnat dagarna sedan jag kom hem från Italien med att se om alla X-Men filmerna, och idag klarade jag av den sista. Sådant man får göra när man är sjuk, ni vet. Så nu sitter jag och väntar spänt på nästa Wolverine-film.
 
På bilden har ni världsbra födelsedagspresenter som jag fick av Agnes och Lena. Ett maffigt halsband, just the way I like it, och lite hårprodukter handplockade av min alldeles egna frisör. xx
 
 
--------------------------------
I'm not feeling too well, so I have been spending the last couple of days watching all of the X-Men movies. Just finished the last one actually.
 
On the picture above you can see a birthday present I got from Agnes and Lena. I misssss them so much, but I'm gonna spend some time with them as soon as I get better. xx
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Annonser från BloggPartner