2013

Summering av året. As usual.

I've always done this list at the end of every year, and I'll do it again this year. It's in Swedish, which I apologize for, but you could always use Google Translate if you really wanna know how this year has been for me!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Ja ja ja. Bland annat så flyttade jag till London.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej, tyvärr. Jag hade en lista på hundra filmer jag tänkte se men har sett max 20. :/
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej... Ingen jag kan komma på i alla fall!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja. 
5. Vilka länder besökte du? London och Rom. Och Sverige då. 
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Nej, 2013 har verkligen innehållit allt. Jag vill bara ha ut mer av livet och om det fortsätter i den här takten ser jag inte det som ett problem.
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 22 augusti, när jag flög till London. 24 augusti, när jag flyttade in i mitt studentrum och träffade Rebecka för första gången. 
8. Vad var din största framgång? London. Allt med London.
9. Största misstaget? Önskar i efterhand att jag aldrig pluggat i våras. Önskar att jag jobbat på och kanske flyttat hem tidigare än vad jag gjorde, Stockholm hade sin tid och jag dröjde mig kvar lite för länge.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja. Så himla himla himla sjuk i somras. Förstår det inte ens själv. :/ Det sög.
11. Bästa köpet? Min utbildning I suppose. Den är dyr som f*n, men kan nog vara det bästa som hänt mig.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Utbildning. Alltså sorgligt men sant. Shopping wise ägde jag ett par Karl Lagerfeld-byxor i ett par dagar som kostade mig några tusenlappar men sedan insåg jag att de var trasiga när jag skulle använda dem och jag var tvungen att lämna tillbaka dem och det fanns inte några fler i min storlek. Men jag vet inte om det räknas eftersom jag lämnade tillbaka dem? Hur som helst så var min utbildning waaaaay mycket dyrare anyways.
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Zara Larsson – Uncover
Passenger – Let Her Go - Acoustic
MS MR – Bones
One Direction – One Way Or Another (Teenage Kicks)
Little Mix – DNA (Unplugged)
Wheatus – Teenage Dirtbag - Explicit Album Version
Taylor Swift – I Knew You Were Trouble
Panda Da Panda – Dansa Bonne dansa
fjärilseffekten – Dansa som en idiot - Akustisk Version
Justin Timberlake – Mirrors
Lana Del Rey – Young And Beautiful
Fergie – A Little Party Never Killed Nobody (All We Got)
The Fray – Heartless - Swinghouse Session
Demi Lovato – Give Your Heart A Break
Flight Facilities – Crave You (Adventure Club Remix)
Shontelle – Impossible - Main
Niello – Legenden - feat. Phantomen
The Script – Hall of Fame
Ellie Goulding – Burn
JAY Z – Holy Grail
Rudimental – Feel The Love - feat. John Newman
Sophia Somajo – I-rony
Miley Cyrus – Wrecking Ball
Avicii – Dear Boy
Avicii – Addicted To You
Avicii – Hey Brother
Anna Kendrick – Cups (Pitch Perfect’s “When I’m Gone”) - Pop Version
Foxes – Youth
Joe Brooks – Superman
Solange – Losing You
Haim – Falling - Duke Dumont Remix
Lorde – Royals
MS MR – Hurricane
MS MR – Think of You
MS MR – BTSK
MS MR – Fantasy
Macklemore & Ryan Lewis – Can't Hold Us - feat. Ray Dalton
Tom Odell – Another Love
The Band Perry – If I Die Young
Alex G – Wide Awake
Storm Queen – Look Right Through - MK Vocal Edit
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag! Lite deppigare i våras men hundra gånger mer pepp denna höst.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Bloggat faktiskt.  
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet ärligt talat inte.
18. Hur tillbringade du julen? Med mi familia i Sverige.
19. Blev du kär i år? Nope.
20. Favoritprogram på TV? Walking Dead. <3 Och Game of Thrones, herregud. Och så föll jag för säsong ett av American Horror Story.
21. Bästa boken du läste i år? The Fault in our Stars med John Green. Oh mi Lord.
22. Största musikaliska upptäckten? MS MR.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer helt ärligt talat inte ihåg vad jag önskade mig... eller vad jag fick riktigt heller. Jag vet att jag fick en del smycken jag ville ha, lite Marc by Marc Jacobs sådär vilket var nice. 
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha ja, klart. Mina önskningar är oftast väldigt orealistiska.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag firade med min familj. Och dagen efter med mer familj och lite vänner. Nothing too fancy but very fun! 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart det gör. Men det känns som om mitt liv konstant bara blir bättre så jag klagar inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Minimalistisk. Skandinavisk. 
29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, London, livsförändringar. Allt sådant bra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HAHA alltså alla som känner mig knows the answer. Let's leave this question unanswered. 
31. Vem saknade du? Så många som inte varit i London med mig. Men de finns kvar vid min sida and I love them for that. 
32. De bästa nya människorna du träffade? Alltså min London-klass. Alla gånger. Speciellt Rebecka!!
2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
www.promofunding.partners/loans-we-offer

see here for the greatest no pmi refinance available

alarm

see here for the greatest wall clocks around





Annonser från BloggPartner